Product: Vitalchek Customer Care Clear all filters (38 of 38 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I received no answer after calling multiple times for a refund. I was charged twice and i didn’t even finish the order. Now i have no money no birth certificates.
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We are sorry to hear that you have not been able to contact VitalChek regarding the problems with your order. We apologize for your lengthy hold times. Please contact us so we...

1.0
Product
Vitalchek Customer Care
#1234427
Gave all my personal info picture ID , social security card , medical card , electric bill ,etc They took the info kept it took my money and said oh it’s not enough but you still have to pay us for taking your information so three months later I hear nothing from them...
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

Hello! We are sorry to hear about your bad ordering experience. We apologize for any inconvenience this may have caused you. Please contact us so we can look into this for you...

1.0
Product
Vitalchek Customer Care
#1217349
Vitalchek sent me illegible documents, took my money, and refused to answer its customer support phones. I have called multiple times at different times of day and remain endlessly on hold...often the line eventually just drops. They are not responding to emails...
Read more
Anonymous
Dissappointed

Mine took over a month to come in and the 3 times I called, I got NO answer. Just hold music and recordings for over 20 mins.

VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We are sorry to hear about your unpleasant ordering experience and hope we can resolve the issue for you. We are experiencing high call volumes right now so wait times may be ...

Product
Vitalchek Customer Care
#1215013
I placed and order and after spending $70 dollars to order a birth certificate I received an email asking me to verify information.I called to verify information and was told that I enter the wrong county, because I placed the order on my mobile phone, I was out 70...
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We are sorry to hear about your frustrating ordering experience. Please contact us so we can look into this for you. Phone 800-255-2414, email us at vitalchek_gateway@mailca.c...

1.0
Product
Vitalchek Customer Care
#1212485
Talking to a human being is impossible.Their customer care is pathetic. All I got was a msg saying my order is being processed. I am a disabled vet in desperate need of obtaining an ID to get the medical services and benefits that I need. TOO MUCH GODDAMN RED...
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

First off...We thank you for your service to our country. Second, we apologize that you have not been able to speak to a live person when you have called in. Our call volume i...

Product
Vitalchek Customer Care
#1212173
We are a funeral home trying to obtain death certificates for a family we are serving.These folks are horrible to deal with!! We will look to serve our families with out there help(sic) in the future. These folks are not customer friendly and if by chance you have to...
Read more
Anonymous
Kalina

The name of my spouse was mistaken on my divorce certificate. They blamed the county of clerk.

VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We are so sorry to hear about the poor level of service you have received while trying to obtain death certificates. If you have access to Facebook, can you please send us a p...

1.0
Product
Vitalchek Customer Care
I didn't like
  • Dealing with them at all
#1197911
I requested my birth certificate but it was denied for some reason, then I contacted customer service and provided all the information again, But never received my birth certificate, called customer service again trying to get my refund for $140.00, but still havent...
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We are sorry to hear that you have not received the birth certificate you ordered. Regarding a refund request, it can take several business days to post to your bank account....

1.0
Product
Vitalchek Customer Care
#1174517

Is Vitalchek going to refund me my money? We shall see. Yes, I was born in Los Angeles, and I don;'t know why the record is in Sacramento probably because it was over 50 years ago. I provided correct information. They never asked where I thought my record was kept,...
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We are sorry to hear about your situation. Please contact us via email at vitals.research.vitalchek.com, by phone at 800-255-2414 or by private message on the VitalChek Facebo...

1.0
Product
Vitalchek Customer Care
#1148661

I cannot get through to talk to anyone - my request is still on hold weeks later because they need more information but I don't know what they need!I have submit my license and now they say they dont have it. I requested someone to call me, leaving a detailed message...
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We're sorry to hear about your frustrating experience and that no one has responded to your request for assistance. This is unacceptable. We hope you will reach out again so...

1.0
Product
Vitalchek Customer Care
#1143691
Vitalchek - I recived a cancellation when I check my ordr
FROM ALL THE REVIEWS I READ IT SEEMS LIKE A SCAM! EVERYONE SEEMS TO HAVE A PROBLEM OF SOME TYPE WITH THIS COMPANY AND SINCE WHEN ARE THERE NO REFUNDS IF THE COMPANY CANCELS? i am just going to stop the charge..no explanation to VitalChek since they gave no information...
Read more
VitalChek
VitalChek
Vitalchek Verified Representative

We're sorry to hear you have had a bad experienceusing our services. Please email your order number to vitals.research@vitalchek.com so we can look into this for you

1.1
Product
Vitalchek Customer Care
I didn't like
  • No certificate
  • Billing issue
#1109135