filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
I was adopted and have been searching for my birth parents for 40 years. Vitalchek assures me that for $40 the will get it for me. When I get it it's the birth certificate of when my adoption was finalized on May 27th 1960, of which I all ready had 4 copies of. I...
Read more
Company wrote 0 private and 2 public responses to the review from Dec 09.
BewilderedFrog
BewilderedFrog

Vitalchek is a scam.

VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

In most states, adoption records are generally sealed and may require a court order to unseal. We are sorry if someone at VitalChek provided you with the incorrect information...

1.3
#1419397
I’m going to tell you guys my experience with vitalchek. The reason I used vitalchek was to get my birth certificate. I needed to go on a cruise on October 19 and I had about 21 days to get my birth certificate. I was freaking out because if I didn’t get my birth...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Oct 05.
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

Hello! Thank you for ordering your birth certificate through VitalChek. We appreciate you taking the time to share your feedback regarding your ordering experience with us. We...

5.0
#1374346
I requested birth certificates for my mother and grandfather who were born in American Samoa. I rec'd the following message from them: "According to our records we are missing a copy of legal documentation that authorizes you to act on the behalf of the person named on...
Read more
Company wrote 0 private and 3 public responses to the review from Dec 13.
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We apologize that you have not received answers to your emails. More than likely, you will need to provide a copy of your birth certificate to establish the lineage to your mo...

1.0
#1422524
10/4/18-filled out online request for death certificate. 10/10 got an e-mail asking for additional info, promptly called them and provided it. Called automated service 10/26, was told order would be shipped within 24 hours. Called 11/2, updated info that was recorded...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Dec 04.
BewilderedFrog
BewilderedFrog

They cancelled two of my orders for birth certificates and are unresponsive to my e-mails.

VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We apologize for the frustration you have experienced. VitalChek is the order processing service for vital records agencies across the country We process your order and submit...

1.0
#1415403
Resolved
I did my order and realize they were a mistake so I was trying to go back but I had to do everything all over again twice. My order was passed and I realized it was way more expensive than what they said because of expedited shipping fee that they added, I tried to go...
Read more
Company wrote 0 private and 2 public responses to the review from Nov 14.
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

Thank you for letting us know your ordering issue has been resolved. If there is anything else we can do to assist you, please contact us with your order number.

VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We apologize for you frustrating ordering experience. Please contact us with your order number so that we can assist you. Sending a private message at Facebook.com/VitalChek i...

#1400401
Vitalchek - Does any one ever answer the phone
I ordered a birth certificate for my nephew. They took money from my acct. Immediately. Then two weeks later tell me they cant give me the certificate due to me not being the parent. I had a document given to me by dfs whuch i had notarized. They said they couldnt take...
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Nov 08.
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We are sorry to hear about your frustrating ordering experience. Please contact us with your order number so we can look into this for you. The quickest way to reach us is thr...

1.0
#1396379
Resolved
My great-grandfather died in the 1960s in Puerto Rico and PR's rules for who can order a death certificate is that you need to either be immediate family (uh, they're kind-of all dead now), an "heir," or otherwise have a documented legal right, such as presenting a...
Read more
Company wrote 0 private and 2 public responses to the review from Nov 03.
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

Thank you for providing an update to your review. We are glad to hear you were able to get the assistance you needed and the refund you requested. Again, we apologize for the ...

VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

Hello. We are sorry to hear about this unfortunate situation. Please contact us with your order number so we can assist you. The quickest way to reach us is by private message...

2.3
#1393411
Vitalchek - Refund on be half of the companies mistake
Vitalchek - Refund on be half of the companies mistake
Vitalchek - Refund on be half of the companies mistake
Vitalchek - Refund on be half of the companies mistake
I ordered a death certificate for my spouse I put the name Joseph M santore and got this letter saying could not find the death record and got charged so I ordered another and actually questioned myself and I was so upset and put Anthony and it came but the name did...
Read more
Customer made 1 call to the company using contacts on our site.
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Jul 10.
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

Hello. We are sorry to hear about the issues you experienced with your death certificate order. Please contact us with your order number so we can look into this situation for...

#1300333
Ordered on 1/11/18. Never received and needed to submit for a dual citizenship application. Called three times worthless customer service different answer each time I called. Asked to speak to manager which was a waste of my time. I question as noted above if this...
Read more
Company wrote 0 private and 3 public responses to the review from Feb 13.
Anonymous
Anonymous

I paid express shipping for my sons birth certificate.... a month ago. I still haven’t received it. You fraudulent MF’s. Yeah I said it.

Anonymous
Dennie Keener

One of their employees took my credit card info along with identity docs and logged into my cc account. A criminal act. Their response was to be naive about it. It appears man...

1.0
I didn't like
  • Did not recieve my order
#1189023
Need to send my Picture ID of Lic. but did not get internet e-mail right Francine in Albany NY Have sent three times and returned Vitalchek@AlbanyNY.gov subject Francine birth cert Arthur Joseph Santore -
Read more
Company wrote 0 private and 1 public responses to the review from Dec 04.
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

Hello. Please contact us with your order number so we can look into this and assist you in any way possible. The quicest way to reach us is through a private message on our Fa...

#1415315