filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
When requesting a birth certificate, the first screen asks for your current legal name. That's all good, however, when you get to the screen asking for your BIRTH name, you CANNOT change your first name, which is automatically populated using your "current legal name."...
Read more
#1403955
This is my second review. I tried to get a death certificate with Vitalcheck. I had numerous issues. I sent all of the requested information and got nowhere. After becoming totally frustrate with no progress, I went to DC Vital Records and received my death certificate...
Read more
#1402715
After our 3rd attempt to submit an approved ID we received an email saying it was wrong and a cancellation notice. We decided to go ahead and get our records in person. The day after we received the cancellation notice we got another email saying that our documentation...
Read more
1.0
#1401678
I ordered a birth certificate through vita check and have already paid for the service. I ordered the certificate September 28--as of today, I have not received my birth certificate--November 15, 2018. I have tried to correspond with the online service, and received...
Read more
1.0
I didn't like
  • Fact that they probably never mail regular mail
  • Terrible customer service
  • Unreliable
#1400989
I did my order and realize they were a mistake so I was trying to go back but I had to do everything all over again twice. My order was passed and I realized it was way more expensive than what they said because of expedited shipping fee that they added, I tried to go...
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We apologize for you frustrating ordering experience. Please contact us with your order number so that we can assist you. Sending a private message at Facebook.com/VitalChek i...

#1400401
never used this service before but needed a death certificate for my mother who died 40+ years ago. I received a birth certificate. when I called to report receiving the wrong document was told they checked the recorded conversation and I said a birth certificate. why...
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We are sorry to hear about your frustrating ordering experience. Please contact us with your order number so we can look into this situation for you. The quickest way to reach...

#1399717
Placed an order and tried to cancel in the same contact. Could not get anyone on phone. No response to my request for a refund. Do not use this service. They did nothing and kept all my fees paid without providing any service at all.
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We are sorry to hear about your bad ordering experience. Please contact us with your order number so we can assist you. The quickest way to reach us is through private message...

1.0
#1397222
Already spoken with a representative of the Maryland Department of Health. He was informed that my credit card company had already resolved the issue caused by your Customer service reps attempt to retain the delivery fee once the verified screenshots of the UPS...
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

We're sorry you had a bad ordering experience. If you need further assistance, please contact us with your order number. The quickest way to reach us is through private messag...

#1397077
I requested one Birth Certificate but received a second one a few days later. I sent the second one back explaining that I only requested one. I received a refund of $10. I was penalized $30 for their error.
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

Hello. We are sorry to hear about the duplicate order. Please contact us with your order number so we can look into this for you. The quickest way to reach us is by private me...

2.2
#1396945
Paid for next day air. UPS scheduled via email to me 11/2, no show, 11/3, no show and finally got it on 11/5. I asked for a refund from UPS for their failure to deliver as promised, they referred me to vital check. Vital check refused the refund by saying UPS never...
Read more
VitalChek Network
VitalChek Network
Vitalchek Verified Representative

Hello. We are sorry to hear that you are dissatisfied about your ordering experience with us. We'd be happy to look into this further for you. You can contact us at 800-255-24...

1.8
I liked
  • I received the documents i ordered
I didn't like
  • Not getting service i paid for and then lied to about it
#1396780